Subota u voćnjaku


Sunčano subotnje jutro, neradan  dan, obećana visoka temperatura....
sve nas je to izmamilo u prirodu, u voćnjak na maloj planini kraj grada. Kratka vožnja kolima, i eto nas na blatnjavom putiću koji vodi ka staroj, dotrajaloj drvenoj kapiji. 



  


 







Dosadna kiša koja je neumorno padala proteklih dana, učinila je svoje. Vegetacija je pobujala, trava ozelenela, porasla "k'o iz vode", i spremna je za košenje, samo da se još malo prosuši zemlja i radiće kosilica ;)
Žao mi je samo što se tada pokose i prelepi cvetovi belih rada, maslačka i ostalog poljskog cveća koje mnogo volim....ali sam zato sada udovoljila sebi i napravila prelepi mali buketić ;)




 Bunar nas je najviše iznenadio, do pola je pun vode, ne pamti se da je nekada bio toliko napunjen, čak ni prošle godine kad je takodje bilo kišnih perioda u rano proleće. 





Voćke još uvek stidljivo razvijaju svoje cvetove, neke tek što su napupile. Breskva je bila najvrednija po tom pitanju i skroz nam pokazala svoje prelepe jarko roze cvetove. Odmah za njom su tu i šljive, kruške i trešnje,  a jabuke i višnje su još stidljive.



 


 




 I onda, nakon obilaska, nema ničeg lepšeg od ispijanja kafe na čistom vazduhu, na suncu u prirodi.
Naravno, moralo je nešto i da se pregrize, tu su uskočile projice "od juče" . Izvanredne su bile, ne zato što je u prirodi sve sladje, već su stvarno bile super, ni malo suve, a i lepo su se uklopile u rustični ambijent za slikanje ;)
Morala sam to da iskoristim i napravim par fotkica...





Nadam se da ćete uživati u ovim slikama, kao što sam i ja dok sam ih slikala ;)
Do nekog skorog odlaska u prirodu, bay-bay....

Коментари

  1. Suzyce,
    predivne su ti ove fotografije... ja sam uzivala u setnji kroz tvoj vocnjak i fotografijama pupoljaka i behara... ovo je definitivno najljepsi period godine i treba maksimalno uzivati... prelijepo!
    Tek sam otkrila da imas blogic, od sada se trudim da redovno navratim...

    Veliki pozdrav ti leti!

    ОдговориИзбриши
  2. Edina, hvala ti draga puno! Evo i mene na blogeru od skoro, još sam početnica ;) Tako je, prelepo je gore kod mene u ovo doba godine, sve zeleno i šareno, mirisno, jedva čekam voćkice da sazru.
    Veliki pozdrav i tebi!

    ОдговориИзбриши
  3. Hvala ti! To je moj raj za dušu, tamo napunim baterije začas ;)

    ОдговориИзбриши

Постави коментар

Популарни постови