Turski simiti



Ako volite đevreke, onda svakako probajte i ove. Ja nisam neki veliki ljubitelj đevreka jer su mi pretvrdi, ali ovi su drugačiji, mekši, mirisniji, lepši. U originalnom receptu se navodi da je potrebno koristiti melasu, koju ja nisam imala pa sam koristila med. Probala sam da testo pre pečenja premažem pekmezom ali se susam nije lepio
pa sam onda iskoristila malo meda, manje nego što sam navela u receptu koji sledi. Ako volite sladunjavu koricu u kombinaciji sa susamom, onda stavite celu navedenu količinu meda. Ja sam stavila možda 1 kašiku i malo vode jer sam alergična na med pa nisam htela da izazivam nevolje ;) 
Probajte ih obavezno, preukusni su!



Potrebno je:
3 čaše (čaša=250 ml) brašna
1 kašičica soli
20 g svežeg kvasca
80 ml ulja
250 ml mlake vode
4 kašike meda
1/2 čaše vode
susam
Priprema:
Od pripremljenih 250 ml vode uzmite malo i rastvorite kvasac sa malo šečera. Ostavite da zapeni.
U posudu stavite brašno, napravite udubljenje na sredini pa tu stavite so, ulje i nadošli kvasac. Uz postepeno dodavanje vode zamesite srednje mekano testo. Ostavite testo da odmara 1h.
Naraslo testo podelite na 6 delova i samo ih blago premesite oblikujući loptice. Od svake loptice dlanovima oblikujte dugački valjak, presavijte ga na pola, tj. spojite krajeve i onda rolajte oba kraja u suprotnom pravcu. Spojite krajeve testa na sastavu, lagano ih pritisnite i samo taj deo još malo zarolajte napred-nazad. Pogledajte u originalnom receptu sliku pripreme. Ja sam radila na malo drugačiji način, ishod vidite na slikama ispod, znači, nisam dugački valjak preklapala već samo urolala krajeve i spojila. Kako vam je lakše i lepše, vi tako uradite, rezultaj je isti, prelepo, mirisno pecivo.




U dublji tanjir stavite stavite med koji ste rastvorili sa vodom, a u drugi tanjir stavite susam. Umočite gornju stranu simita u med pa u susam i ređajte na papir u plehu. Ostavite simite da odmaraju još 1h.



Zagrejte rernu na 200 stepeni i pecite simite oko 15 minuta.
Veoma su lepi dok su topli, a takođe i kada se ohlade. Od ove količine sastojaka se dobije samo 6 većih đevreka, pa količinu prilagodite svojim potrebama.

Коментари

Постави коментар

Популарни постови